بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عملکرد نکونام در بازی های بین المللی با دیدارهای داخلی متفاوت است!

http://esesclub.com/public/album_photo/20/34/08/823f4_1449.jpg?c=f283

جواد نکونام با حضور به موقعی در محوطه جریمه تیم داشت یک موقعیت مناسب گل را از مهاجم صبا باتری که اتفاقا این یکی هم بر اثر اشتباه فاحش حنیف عمران زاده بابت در تعلل دفع یک توپ ساده بدست آمده بود،از تهدید شدن دروازه استقلال جلوگیری کرد.
در همین صحنه بود که کاپیتان تیم ملی دچار مصدومیت شده که امیدواریم مصدومیتش جزئی بوده و خیلی سریع بتواند به ترکیب تیم بازگردد.منتهی نکونام در بعضی از بازی های که برای استقلال انجام میده خیلی گم و به قولی کم پیدا ظاهر میشه!
همین موضوع باعث شده که بعضی ازهواداران استقلال _جمله نگارنده این مطلب _ زیاد بابت بود و نبود وی در ترکیب تیم نگرانی نداشته باشند
جواد در خیلی از بازی های استقلال به خوبی بازی های که در تیم ملی انجام میدهد،دیده نمیشود و یک جورائی انگار هنوز برای بازی کردن در استقلال خوشحال نمی باشد!
دادن فضاهای بسیار در خط میانی به حریفان،چسبیدن به خط دفاعی تیم و کم کردن فاصله این خط با میانه میدان در بعضی از دیدارهای استقلال به خوبی قابل رویت می باشد.
البته دوندگی بی امان تیموریان باعث شده این موضوع زیاد به استقلال ضربه نزند ولی در فاز هجومی بعضا باعث سکته های بسیاری شده است!
مع الوصف؛امیدواریم آسیب دیدگی جواد نکونام جزیی باشد و با برگشتن به ترکیب تیم همان جواد نکونامی بشود که در تیم ملی به نمایش می گذارد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 9 / 1392برچسب:جواد نکونام,استقلال,لیگ برتر,تیم ملی فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com